Zwroty
Procedura zwrotu
Zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub rozmiar jest nieodpowiedni?
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległośćw ciągu 14 dni od otrzymania paczki.
Odsyłany produkt – zwracany produkt powinien być nie uszkodzony, musi być z nieoderwaną metką oraz z nienaruszonym zabezpieczeniem na produkcie. W innym razie nie będzie możliwości zwrotu towaru.
Co należy zrobić, aby zwrócić towar:
- wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu: Pobierz formularz
- dołącz go wraz z paragonem i nie naruszoną blokadą zabezpieczającą do odsyłanego towaru (formularz w formie elektronicznej nie będzie akceptowany)
- pieniądze wrócą na wskazane konto (pomniejszone o koszty dostawy)
- przed wysłaniem zwracanego towaru wyślij do nas e-mail z informacją jaki produkt zwracasz (e-mail: butik@byme.pl)
- odeślij towar na adres:
ul. Kościuszki 16
34-300 Żywiec
Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
- Nie ponosimy kosztów zwrotu.
- Przy zwrocie pieniędzy, kwota zawsze będzie pomniejszona o koszty dostawy.
REKLAMACJE - W przypadku stwierdzenia wady produktu, prosimy skontaktować się z nami drogą e-mailową na adres: butik@byme.pl